One stop shopping for Pet Lovers!

Dresses,fancy tops,jumpsuit,hoodie,trench coat, Bow-tie U name it!!!
We also have a la mode accessories collection in unique chirpy designs...
Glam up!! Get Hip!!
Don't wait to style up your loved one
contact us now!!!

woof you all...

Millie

Friday, July 4, 2008

Shirts



Pretty Kimo
Available size in Melbourne M,2XL

Oh La La
available size  in Jakarta 2XL,3XL,4XL
in Melbourne S,M




Blue bay batik shirt
Available size in Jakarta : S,L,2XL,3XL,4XL,5XL
Available size in Sydney : XS,M,XL
Starlight (SALE ITEM)
IDR 70,000
available size 4XL

Dusty "Y"
IDR 60,000 (SALE ITEM)
Available size 4XL


Ogredotti
IDR 45,000 (SALE ITEM)
available size : XS,S

Orange Squash (SALE ITEM)
IDR 60,000 size XS-XL 
IDR 70,000 size 3XL
Available size XL,3XL
Silky ocean 
Available size in Melbourne S

Red Batik (SALE ITEM)
IDR 45,000
available size M
Rock Aprony 
available size in Melbourne M





No comments: